29 de desembre 2009

SÍNTESI.

VALORACiÓ DE L'EXPERIÈNCIA:

Aquesta és la meva última intervenció al blog, de moment, relacionada amb l'assignatura de GITIC. Cal dir que la creació d'un blog personal ha estat una experiència nova que encara no coneixia. Mai havia compartit opinions i informació amb altres lectors i usuaris d'Internet.

La meva experiència d'aquests mesos ha estat molt satisfactòria ja que m'ha permès conèixer noves eines i recursos de comunicació o per treballar, com per exemple el google docs.

En l'experiència amb el blog he de dir que em costava una mica realitzar les entrades pertinents, encara que tenia totes les activitats realitzades, les havia de completar i repassar per poder-les posar en el blog. I no se si per falta de temps o per a vegades per falta d'interès aquesta feina l'anava enrederint.

Encara i així, considero l'experiència realitzada positiva. Ara, un cop feta tota la feina, trobo que les aportacions en el blog hem serveixen per recordar el que s'ha realitzat durant aquests mesos, i per poder aprofundir en els aspectes que m'interessen.

INTERVENCIONS:

Una de les intervencions que destaco és l'Anàlisi d'un anunci perquè vaig trobar l'activitat molt interessant, i em va permetre reflexionar sobre la influència que té la tecnologia i els mitjans de comunicació.

L'altre activitat a destacar és les Metàfores, ja que em va agradar la idea de comparar l'ordinador amb l'alumne o un mestre, i la pràctica sobre l'activitat que vam realitzar a classe va ser molt clara per poder entendre les diferents metàfores. També, com a futura educadora, trobo que hem de tenir molt clar quin paper juga l'ordinador quan volem que l'infant treballi amb ell.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada