06 d’octubre 2009

1. DIARI DE SEMINARI

Ja portem tres sessions de seminari i m'ha sorprés positivament. Les sessions de seminari era un espai totalment desconegut per mi, no sabia com imaginar-m'ho; però quan ho vaig descobrir em va agradar molt, ja que era un espai creat per exposar i dialogar sobre diferents temes i noticies del món de l'educació i, a més, el petit grup de treball afavoreix la participació i em fa treballar més cómode.
En aquestes primeres sessions hem fet activitats amb la finalitat de conèixer els companys compartint aficions, interessos,... i també hem realitzat un escrit on explicaven com van ser les nostres primeres impressions en la Universitat i quines són les principals preocupacions. Posteriorment vam llegir aquestes redaccions, vam posar en comú la nostra experiència i, fins i tot vam treballar l'ortografia!
Per finalitzar cal dir que aquestes activitats m'han servit per adonar-me que hi ha més gent que també ha anat perduda aquest inici de curs, i que algunes persones compartim preocupacions, aficions, ...

1 comentari: