13 d’octubre 2009

2. COED

DESCRIPCIÓ:

El dilluns vam realitzar una prova per saber quin és el nostre nivell de català, i així ser conscients de si cal reforçar-lo o no.

En la sessió de divendres hem estat prenent apunts del que s'explicava a classe. Avui hem tractat les característiques que ha de tenir la llengua en l'expressió oral. Hem treballat la correcció fonètica, la fluïdesa, l'entonació i les pauses, la riquesa de vocabulari, la precisió del significat i l'absència de barbarismes.

Al finalitzar la classe, la Lluïsa s'ha emportat les notes que havíem anotat de la seva explicació, ja que és molt important la manera de prendre apunts per poder realitzar posteriorment un bon estudi.

APROFUNDIMENT:

Degut a la meva preocupació sobre l'expressió, que posteriorment citaré en l'apartat de reflexió, he fet la recerca d'algunes eines que permeten reforçar l'expressió oral i escrita.

Tècniques d'expressió oral.

REFLEXIÓ:

En les sessions d'aquesta setmana he reflexionat sobre la importància que té saber expressar-te bé, tant de manera oral com escrita. Nosaltres com a futurs mestres haurem de guiar i serem models per als infants, i quin exemple donem si fem faltes d'ortografia o no sabem expressar-nos en públic? Com podem exigir als alumnes una bona expressió si nosaltres no som capaços de fer-ho?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada