23 d’octubre 2009

3. DIARI SEMINARI

(SETMANA DEL 19 AL 23 D'OCTUBRE)

Aquesta setmana em entregat el treball del llibre Va de mestres, de Jaume Cela i Juli Palou. Personalment, trobo que ha estat molt interessant la lectura d'aquest llibre, encara que jo el llegia per segona vegada m'ha permès aprofundir en diferents aspectes i crear una opinió pròpia sobre temes relacionats amb l'educació.

També em parlat sobre l'actualitat educativa d'aquesta setmana, originant-se un debat sobre si creiem que l'escola fa activitats perquè els nens i nens agafin l'hàbit de la lectura. Tot i que des del meu punt personal tinc una experiència negativa amb la lectura escolar, hi havia companys que la seva experiència era positiva i els ha animat a llegir d'una forma regular en l'actualitat. per altra banda, estàvem d'acord en que la feina de la lectura no recau només sobre l'escola, sinó que aquesta ha de presentar la lectura als infants i oferir recursos, però desprès la família ha de recolzar aquesta feina amb l'infant.

Per finalitzar, s'ha proposat començar les sessions de seminaris amb un acudit, cosa que a mi se'm dóna bastant malament. A veure que passa el pròxim dia!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada