La sessió d'avui està dividida en dues parts: en la primera s'ha realitzat un recordatori de tots els treballs de COED que s'han de fer (el qui ets tu, la recitació, el debat i el treball del territori).
La segona part fa referència a un dels treballs a realitzar: el debat. Per introduir-nos en aquest àmbit i explicar-nos el funcionament se'ns ha proporcionat el visionat d'un debat entre universitats.
La segona part fa referència a un dels treballs a realitzar: el debat. Per introduir-nos en aquest àmbit i explicar-nos el funcionament se'ns ha proporcionat el visionat d'un debat entre universitats.
APROFUNDIMENT:
Cada grup de debat està format per 5 persones (2 oradors, 2 investigadors i 1 reserva), i cada equip haurà d'estar representat per un capità.
Els debats tenen una estructura determinada:
1. L'exposició inicial: cada equip exposarà la seva postura establint les línies generals de la seva argumentació.
2. Les refutacions: és el moment de dur a terme l'intercanvi de postures, posant en manifest les contradiccions de les afirmacions de l'equip contrari.
1. L'exposició inicial: cada equip exposarà la seva postura establint les línies generals de la seva argumentació.
2. Les refutacions: és el moment de dur a terme l'intercanvi de postures, posant en manifest les contradiccions de les afirmacions de l'equip contrari.
3. Conclusions: es fa un resum dels arguments principals i s'expliquen els motius pels quals la posició contrària no és viable.
A continuació proporciono un vídeo on es pot veure un exemple de debat.
REFLEXIÓ:
M'ha sorprès molt el vídeo que hem vist, ja que la meva idea de debat era molt diferent. Crec que a partir d'aquest treball a realitzar, en el qual hem de fer un debat entre dos grups, serà molt important posar a la pràctica tot el que em après sobre l'expressió oral.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada